Varios supermercados #Froiz foron escenario, nestes últimos meses, de distintas producións audiovisuais.
Foi no ano 2022 cando a marca de lentes de sol de moda Hawkers poñíase en contacto connosco e solicitábanos autorización para gravar nas instalacións do supermercado #Froiz de rúa Alcalá, en Madrid. Naquela ocasión fomos escenario da súa campaña de lentes de verán coa actriz e influencer Paula Echevarria como protagonista.
En 2023, a marca de roupa nova de Inditex, Bershka, solicitounos formar parte da súa campaña de moda de outono e para iso, gravou un reels de instagram no supermercado Froiz de rúa Guzmán O Bueno, de Madrid, cunha moza bailarina e estudante de tan só 14 anos como protagonista principal. E ese mesmo establecemento serviu de estudio de televisión para o novo programa de RTVE “Todo cambia” presentado pola veterana xornalista Ana Blanco. O programa, que se estreou en novembro de 2023, trataba sobre a evolución dos hábitos de alimentación da sociedade española ao longo destas últimas décadas e, por conseguinte, como cambiou o supermercado e a oferta comercial que ofrecemos aos nosos clientes.
E en decembro de 2023 gravouse o novo anuncio do Sorteo de 1.000 cestas de Nadal Froiz e o escenario elixido foi o recentemente inaugurado supermercado Froiz de Avda. de Madrid, na cidade de Vigo.
Todas estas accións poñen en valor a calidade dos establecementos #Froiz a nivel de arquitectónico, imaxe, señalética, iluminación, mobiliario e ambientación… unhas instalacións cómodas, modernas e ecoeficientes para traballadores e clientes. E nestes casos, como estudio de varias accións publicitarias.