Todos os clientes dos supermercados e hipermercados Froiz xa contan coa opción de recibir no seu correo electrónico a versión dixital da súa ticket da compra -de forma inmediata- unha vez que pasen por caixa. Con esta iniciativa a empresa apoia e fomenta un consumo máis responsable do papel, coa consecuente redución de centos de tickets de compra ao día. Esta opción xa estaba operativa para todos os clientes de compra en liña e tamén para os traballadores Froiz. Desde este mes de agosto se emprega xa para todos os clientes en xeral.
Darse de alta é moi fácil. A través deste formulario na web o cliente enche os seus datos persoais e autoriza o uso legal dos mesmos. A partir de aí, en todas as súas compras, ao indicar en caixa que quere ticket dixital e informar do seu teléfono móbil, o ticket é enviado automaticamente ao seu correo electrónico. Esta opción permite que o cliente dispoña desta información no seu xestor de correo electrónico sempre que o desexe, con acceso fácil e rápido.
Esta dixitalización do ticket tradicional de papel convive en todos os supermercados e hipermercados Froiz coa versión papel, escollendo o cliente a opción que mellor se adapte ás súas necesidades. Cabe dicir que o papel que se utiliza para o ticket de compra Froiz está certificado co selo FSC. Selo que convive co PEFC en folletos, caixas de cartón e bolsas de papel.


Outras medidas de sustentabilidade implementadas xa na empresa e encamiñadas á diminución das emisións de CO2 e redución dos residuos que xeramos nos ámbitos da loxística, rede comercial, aprovisionamento, reposición e vendas, son:
- Estamos adscritos ao Sistema Integrado de Xestión (SIG) de Ecoembes.
- Pesca sostible. Fomentamos o consumo de produtos de acuicultura sostible a través da comercialización de peixes co selo “Crianza Mares e Ríos de España”. Apóiase a pesca de proximidade coa compra de peixe e marisco a confrarías locais e a mellora continua en canto a métodos e artes de pesca.
- Participamos no plan nacional de AECOC contra ou Desperdicio alimentario, que busca reducir ou desperdicio de alimentos en toda a cadea alimentaria.
- Venda de produtos frescos de quilómetro cero ao dispor do cliente en tan só 24-48 horas.
- Realizamos promocións e/o doazóns de produtos cuxa data de caducidade está próxima.
- Venda de produtos por unidades, o que facilita que o cliente compre a cantidade que realmente necesita (3 toros, 2 filetes, 1 limón…), sen necesidade de adquirir máis unidades.
- Uso de envases e embalaxes máis sostibles.
- Innovación en climatización e refrixeración das instalacións.
- Más de 6.400 metros cadrados de paneis solares fotovoltaicos instalados o que permite o autoconsumo e o aforro enerxético.
- Vehículos eléctricos para o envío de pedidos.
- Renovación da frota de camións e turismos por modelos máis eficientes enerxéticamente.
- Puntos de recarga de vehículos eléctricos para o uso dos nosos clientes nalgúns centros Froiz.